18 januari 2015

En nog een kraamcadeau: een gehaakt konijn

Naar een patroon van Litlle liis een kraamcadeautje gemaakt. Ik had het in twee avonden klaar. Ik vind alleen de kleurwisselingen bij amigurumihaken niet zo mooi (zoals te zien is bij het ene armpje). Ik krijg het niet mooier.

Door een operatie mag ik nu maar beperkt haken, iets wat ik toch wel erg jammer vind.

Ik heb wel al een beginnetje gemaakt aan de  Crochet Along 2015 (CAL2015) De wol is al binnen, de eerste week is gehaakt. Ik vind het wel een uitdaging om zo'n grote granny te maken. Het is ook een kans om nieuwe steken te leren. Ook heb ik me aangemeld voor de scheepjes cal (najaar). Ik wil van de geleerde granny's een poppendekentje maken voor de dochters. Ik leer wat en zij

Mijn dochter wil graag dat ik ook wat voor haar ga maken. Ik denk er over om een giraffe of een pop te maken. Ik moet nog even kijken wat het gaat worden. Eerst maar eens herstellen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten